• 17.10.2021 03:55

Центр професійного розвитку педагогічних працівників

Комунальна установа Краснопільської селищної ради

Засідання професійної спільноти вчителів початкових класів

Вер 17, 2021

В основу Концепції «Нова українська школа» покладено ідею забезпечення якості освіти, що безпосередньо залежить від рівня професіоналізму педагогічних працівників. Особливе місце серед цієї категорії фахівців займає вчитель, адже саме від учителя початкових класів залежить рівень сформованості компетентностей молодшого школяра.

Відповідно до плану роботи Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Краснопільської селищної ради 17 вересня 2021 року відбулося засідання професійної спільноти учителів 3 та 4 класів закладів загальної середньої освіти.

В ході засідання учасники опрацювали основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи.

Раїса Прилєпа, директор КУ ЦПРПП акцентувала увагу на методичних рекомендаціях щодо організації навчаннята оцінювання результатів навчальних досягнень учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти у 2021-2022 навчальному році. Наголосила на питаннях щодо критеріїв оцінювання та заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи.

Юлія Янкова, психолог Центру, зосередила увагу на окремих моментах в роботі з учнями з особливими освітніми потребами в класах з інклюзивним навчанням та наголосила на корекційній спрямованості освітнього процесу з даною категорією дітей.

Віта Новікова, головний спеціаліст відділу освіти Краснопільської селищної ради ознайомила з  підсумками І етапу обласного конкурсу «Найкращий кабінет початкових класів», який  організовується щорічно з метою покращення матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення кабінетів початкових класів закладів загальної середньої освіти, створення оптимальних умов для навчання учнів, реалізації завдань Державного стандарту початкової освіти.

В ході заходу педагоги взяли участь у обговоренні актуальних питань щодо забезпечення якості освіти у початковій школі: створення безпечного освітнього середовища, педагогіка партнерства, система оцінювання здобувачів освіти,  використання інновацій  та міжпредметних зв’язків у сучасному освітньому процесі.

Педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти можуть розробити власну систему оцінювання результатів навчання учнів, дотримуючись ключових показників щодо реалізації принципу дитиноцентризму в оцінювальній  діяльності, що сприяє їх розвитку відповідно до індивідуальних можливостей дітей та не призводить до поділу учнів на групи.

Система оцінювання має відповідати концептуальним засадам Нової української школи та сприяти досягненню обов’язкових результатів навчання учня, визначених у Державному стандарті початкової школи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *